tirsdag den 5. april 2016



Bare et generelt surt opstød

Jeg er frustreret og fyldt op. Jeg er alt for overbooket, jeg kan slet ikke finde tid til alt det der rent faktisk er nødvendigt og til at det jeg gerne vil, på samme tid. Jeg arbejder rigtig mange timer hver uge, og næsten hver gang jeg kommer hjem fra arbejde, så er jeg så træt, at jeg simpelthen bare går direkte i seng uden at overhovedet tjekke lectio. Så til tider kan man se mig, Jakob, Sidde i bussen om morgenen, og læse lektier. Jeg sidder også altid i sidste øjeblik og skriver alle former for opgaver, fordi det er der jeg har tid og det er der jeg har motivationen. Det er bare nemmere at gøre i sidste øjeblik.

Jeg er virkelig dårlig til at planlægge, om det så er frokost aftaler der bliver dobbeltbooket eller om det er opgaver man lige trak ud lidt for længe, det er bare svært. Men jeg øver mig på at blive bedre, fordi jeg vil inderligt gerne forbedre mig i skolen, men også i min fritid som person.
Men lige nu føler jeg ikke det går så godt, klokken er 21:05:10, jeg er lige kommet hjem fra arbejde og vil egentlig helst bare i seng. Men grundet mit sindssyge handicap inden for planlægning, går det nok lige lidt før jeg kan gemme mig under dynen. Fordi jeg havde jo selvfølgelig glemt alting om at jeg skulle skrive blog til kl 16.00 tirsdag d. 5. april.

Jeg har lige drukket aftens første kop kaffe, og tænker på at jeg nu også ligeså godt kan skrive den spansk stil vi også lige har fået for. Det er dog en nem aflevering og jeg har derfor overvejet at udsætte den, men jeg vil helst ikke sidde i samme situation om præcis en uge, som jeg er i lige nu. Hvilket ikke kun er en dårlig situation i forhold til, at jeg sidder og skriver min blog i sidste øjeblik, men i forhold til at jeg er kommet hjem til mine forældres gæster. Fordi af en eller anden grund, skal jeg vises frem som en eller anden værdi genstand. Det værste er bare at de sidder og roser mig til skyerne, men i virkeligheden er jeg slet ikke så god. Jeg var virkelig i humør til at bare trække min falske service-personlighed af da jeg kom hjem, men blev nød til at beholde den på til gæsterne var gået.


Lorte aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar